Novi Sad
01.10.2010.
05:30 > 06:24
Započeta je izgradnja treće deonice Bulevara Evrope, od Kornelija Stankovića do Rumenačkog puta, u dužini od oko dva kilometra, a radove će danas obići vrh Vojvođanskih demokrata, gradonačelnik Igor Pavličić, predsednik Vlade Vojvodine, Bojan Pajtić i direktor Zavoda za igradnju grada, Borislav Novaković.
  • B

    02.10.2010 03:25
    Druga traka Bulevara
    Kad sam na ovom sajtu, a i drugde, pročitao da će se druga traka graditi samo do ulice Braće Grulović, mislio sam da je reč o nekoj grešci. Međutim, gledam šta rade ovi iz "Put"-a i krstim se (posebna je priča što je to već trebalo biti gotovo). Pa ljudi, na raskrsnici sa Bulevarom Cara Lazara i u delu gde će ostati samo dve trake će i dalje ostati užasne gužve! Kako se niko nije setio da se dogovori sa vlasnicima zemljišta da te četiri trake idu do kraja. Ovo stvarno ni na šta neće ličiti i neće mnogo doprineti olakšanju i ubrzanju saobraćaja.
  • 01.10.2010 11:28
    odbijam da prolazim bulevarom i da idem u centar sve dok se nepostavi tabla sa imenom dobroTVORA koji je nama pucanstvu omogucio da sve to imamo od nasih para
  • Rođeni Novosađanin

    01.10.2010 10:33
    Nekontrolisano trošenje novca
    Zbog nepostojanja realnog razvojnog programa-plana grada rukovodeća trojka podiže sebi spomenik za životom. U proteklih dve godine otkada ova garnitura upravlja gradom budžet je potrošen za šminkanje unazad 20.godina uništenog grada što je lepo i dobro/pohvalno?/ da ekonomska situacija nije ovako alarmantna!Pošto je očigledno neslaganje između dveju interesa sa jedne strane Novakovića nasuprot Pavličić-Pajtić,koja se povlaći još od glasanja iz Soluna kada je presednik poslaničke grupe DS u republičkom parlamentu bio Bojan Pajtić. Novakovića trpi i Patić a i njegov poslušni priljatelj Pavličić da ‚‚NEBI PROGOVORIO‚‚.On to veoma vešto koristi i sebi pripisuje sve uspehe za investicije u gradu.U protekle dve godine od 10 milijardi dinara koju je grad dao ZIG-u 40% je utrošen u pogrešne investicije kao: konkursi za idejno rešenje mosta Franje Josipa sa prilazima,riblje pijace sa bivšim autobuskim terminalom,zgrada opštine u Radničkoj 2 itd.čija realizacija neče biti u narednih 10.godina.Da se prilikom izgradnje bulevara Evrope osposobilo samo jedna saoračajna traka koje je dovoljna za saobračaj u oba smera danas bi več bila završena deonica sve do Rumeničkog puta a takođe i jedna traka budučeg Somborskog bulevara.A konačni završetak tih bulevara za narednih nekoliko godina u etapama kako se novac obezbeđuje.Takođe je nepotrebno bila rekonstrukcija bulevara M.Pupina i Trga Slobode a za ve te pare mogla je da se počne izgradnja mosta na Dunavu između Futog i Beočina sa produžetkom do autopua Novi Sad-Subotica sa čim bi se otvorio prostor za izgradnju poslovnih objekata i zapošljavanja velikog broja nezaposlenih a i mogućnost građanima sa Sremske strane da lakše komuniciraju sa gradom.Izgradnjom tih saobračajnih koridora i još ponekih u skoroj budučnosti stvorio bi se mogućnost za povezivanje Novog Sada sa Beočinom,Bačkim Petrovcim,Temerinom i sa još nekim u buduću ‚‚GRADSKU ZAJEDNICU‚‚ Nastankom ekonomske krize i gradski budžet se smanjio i izvršen je rebalans a pitanje je koliki će biti sledeće godine, postavlja se pitanje o roku završetka svih započetih investicija u projekte koji ne donose profit i prihod-bolji životni standard stanovnicima Novog Sada ali političari i gradski rukovodioci će imati da se hvale‚‚ KAO SVOJA ZASLUGA‚‚
  • @ Mikan

    01.10.2010 07:07
    hahahaha, e bas tako...
  • Mikan

    01.10.2010 06:26
    Tabla
    Cije ce ime biti na tabli kad otvore bulevar? Cisto da znam kome da se zahvalim.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna